Allianz kontakt: číslo zákaznické podpory, webové stránky a adresy Allianz pobočky
Kdo zaplatil škodu způsobenou potopením Titaniku
Společnost byla založena v Německé říši (Druhá říše) v roce 1890. Přežila první a druhou světové války a nadále poskytuje pojišťovací služby fyzickým a právnickým osobám po celém světě. Můžete si vyřídit zdravotní nebo jiné pojištění v některé z Allianz pobočky nebo on-line na webových stránkách (všechny Allianz kontakt naleznete níže).
Společnost je známá tím, že nahradila škodu, způsobenou zemětřesením v San Franciscu v roce 1906 a také povodni v Evropě v roce 2002. Ale společnost je známa kvůli jinému: právě ona zaplatila pojistné nároky přeživším cestujícím a příbuzným zahynulých na Titaniku, nahradila škodu společnosti White Star Line.
Od 1933 do 1945 společnost pojišťovala členy strany NSDAP. A v roce 1958 se objevil slavný slogan “Allianz pojišťuje s nadějí”, který je napsán i na zápalkách.
Dnes obrat společnosti činí více než 125 miliard eur, má 142 459 zaměstnanců a je na 5. místě mezi největšími investičními společnostmi na světě.
Jaké služby nabízí společnost?
Allianz pojišťuje:
- auta;
- cestoví pojištění;
- nemovitostí a jiný majetek;
- životní pojištění,
- zdravotní pojištění,
- důchodové spoření.
Kromě toho společnost poskytuje hypotéky na koupí a hypotéky na výstavbu.
Výhody spolupráce s Allianz online
6 výhod, které získáte díky spolupráci se společnosti:
- Všechny základní druhy pojištění v jedné společnosti.
- Korporace působí od roku 1890 a je v TOP-5 největších investičních společností. To vypovídá o její spolehlivosti.
- Smlouvu s Allianz online lze uzavřít z domova.
- Allianz má pobočky téměř ve všech městech České republiky a také v jiných evropských zemích.
- Kromě pojišťovacích služeb můžete vyřídit hypotéku.
- Každému klientovi se přiděluje osobní finanční poradce. Také dostanete přístup k portálu MyAllianz pro komunikaci s pracovníky zákaznické podpory prostřednictvím chatu.
Allianz kontakt: stránky v sociálních sítích, horká linka, zákaznický servis MyAllianz
Uvedli jsme všechny kontaktní údaje společnosti:
- Horká Allianz infolinka: +420 241 170 000
- Odkaz na zákaznický portál MyAllianz: moje.allianz.cz/prihlaseni
- Oficiální weboví stránky: www.allianz.cz
- Poštovní adresa: Ke Štvanici 656/3, 186 00 Praha 8
- Stránka na Facebook: facebook.com/AllianzPojistovnaCZ
- Instagram účet: instagram.com/allianz
- Twitter účet: twitter.com/allianz
- YouTube kanál: youtube.com/channel/UCvTrmPNKA3fXS7k-GOVU5gQ
- LinkedIn účet: linkedin.com/company/allianz
Otevírací hodiny Allianz pobočky
V tabulce najdete otevírací hodiny horké linky a některých poboček Allianz v Praze, Brně a Olomouci.
Den týdne | Telefonní číslo: +420 241 170 000 |
Pobočka v Praze na adrese: Ke Štvanici 656/3, 186 00 Praha 8-Karlín |
Pobočka v Brně na adrese: Bašty 416/8, 602 00 Brno-střed | Pobočky v Olomouci na adrese: Erbenova 270/2, Nová Ulice, 779 00 Olomouc |
Pondělí | 08:00 – 19:00 | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 |
08:00 – 11:30 14:00 – 17:30 |
Úterý | 08:00 – 19:00 | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 | 14:00 – 17:30 |
Středa | 08:00 – 19:00 | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 |
08:00 – 11:30 14:00 – 17:30 |
Čtvrtek | 08:00 – 19:00 | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 | 08:00 – 11:30 |
Pátek | 08:00 – 19:00 | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 | Zavřeno |
Sobota | 09:00 – 18:00 | Zavřeno | Zavřeno | Zavřeno |
Neděle | 09:00 – 18:00 | Zavřeno | Zavřeno | Zavřeno |
Vezměte si, že jsme uvedli otevírací hodiny pouze třech poboček. Udělali jsme to, abyste viděli rozdíly otevíracích hodin. Otevírací hodiny všech poboček naleznete zde:
allianz.cz/kontaktujte-nas/zastoupeni
Jaké otázky kladou zákazníci nejčastěji
Tyto 30 otázek vám pomohou zformulovat vlastní při obrácení se na oddělení podpory zákazníků Allianz asistence:
- Jaké jsou výhody cestovního pojištění?
- Co znamená výraz “nenahraditelné náklady”?
- Co hradí cestovní pojištění?
- Ohledně čeho mohu kontaktovat nonstop zákaznickou podporu Allianz asistence?
- Pokud jsem zrušil cestu, obdržím peníze za pojištění zpět?
- Kdo zajišťuje pojištění vašich programů?
- Mohu změnit podmínky pojištění?
- Jak získat druhé vyhotovení kopii mé pojistné smlouvy?
- Co dělat při vzniku technických problémů s vašimi webovými stránkami?
- Jak zrušit pojistnou smlouvu?
- Jak podepsat smlouvu online přes webové stránky?
- Jak ověřit status žádosti?
- Jak dlouho trvá prozkoumání mé reklamace?
- Kde najdu seznam všech potřebných dokumentů k podpisu smlouvy?
- V případě, že žádost bude schválena, mohu obdržet platbu elektronicky?
- Co je Debit Disbursement vs. Direct Deposit?
- Jaké výhody mi poskytuje Direct Deposit?
- Mohu získat úhradu pojistné události na kreditní kartu Visa?
- Existují nějaká omezení pro nějaké typy elektronických plateb?
- Mohu poslat reklamační úhradu na podnikatelský účet?
- Během jaké doby obdržím náhradu za pojistnou událost, pokud zvolím možnost elektronického placení?
- Mohu obdržet reklamační úhradu na několik účtů?
- Pokud mám zdravotní pojištění od vás, mohu pořídit také cestovní pojištění?
- Co je výchozí poskytovatel?
- Jak zjistím, zda se na mě vztahují finanční služby poskytovatele?
- Chtěl bych změnit způsob platby. Jak to mohu udělat?
- Má Allianz pobočky v Olomouci?
- Kde na webových stránkách jsou uvedeny kontakty a otevírací hodiny poboček Allianz v Praze?
- Proč mám uvést svůj e-mail?
- Mohu vyřídit zdravotní pojištění pro svého přítele bez jeho přítomnosti?
Můžete zavolat na horkou linku 241 170 000 a položit své dotazy.
Dobrý večer.
Při odeslaní platby za povinné ručení byl špatně zadán variabilní symbol.
Variabilní symbol tzn.číslo smlouvy je 0750068896.Peníze byly odeslány 21.12.2018 a to 1993 kč. p
Prosím o pomoc a vyřešení problému.
Jan Svoboda Litavská 1485 68401 Slavkov u Brna