Bezplatná T-mobile infolinka – T-mobile operator poradí v případě potíží
Zákaznická linka T-mobile: T-mobile operator poskytne nejrychlejší pomoc
T-mobile infolinka +420 800 73 73 73 nabízí pomoc svým klientům ihned. Ze zahraničí se můžete dovolat na číslo +420 603 603 603. Profesionální T-mobile operator pracuje od pondělí do pátku od 8 do 21 hodin. Tmobile infolinka o svátcích a víkendech má provozní dobu od 8 do 17 hodin.
Vznikly potíže mimo provozní dobu? T-mobile linka podpoří Vás v nouzové situaci
Přesto, že nepracujeme nonstop, v některých případech t-mobile podpora je k dispozici 24 hodin denně. Odpovíme naléhavé otázky i v noci, co nemůžou počkat, pokud:
- chcete nahlásit poruchu
- potřebujete nastavit roaming
- samostatně nemůžete blokovat nebo odblokovat SIM kartu.
T-mobile infolinka: plánujte si hovor
Zákaznická linka t-mobile poskytuje funkci zpětného volání. Každý zákazník má možnost objednat svůj hovor. Pokud jste zaneprázdnění a máte den naplánovaný do poslední minuty – jděte na stránku t-mobile cz a stiskněte „Obraťte se na nás“. Napište Vaše telefonní číslo a vyberte vyhovující pro Vás den a čas. Hovor můžete naplánovat na dnešní den, zítra nebo pozítří, vybrat hodinu a dokonce minutu hovoru. Jestli že se Vám náš operator nedovolá v objednaném čase třikrát – dostanete textovou zprávu.
Chcete se poradit s odborníkem, ale nemáte možnost zavolat? T-mobile cz nabízí kontaktní formulář
Napište odborníkovi T-mobile předmět a text Vašeho dotazu do kontaktního formuláře a čekejte odpověď. Nezapomeňte zadat Vaše telefonní číslo a e-mail. Operátor Vám hned nabídne odpovědi z databáze, ale pokud tam řešení svého problému nenajdete – Vás kontaktují telefonicky nebo na e-mail. A nezapomínejte, linka t-mobile taky s radostí odpoví všechny dotazy.
Časté dotazy – vyhledejte si svojí odpověď samostatně
Rubrika „Časté dotazy“ je určená pro to, aby si každý zákazník mohl najít odpověď na svojí otázku bez pomoci odborníka T-mobile. Informace, co může být užitečná pro spotřebitele je rozdělená do témat: zařízení, vyúčtování a platby, smlouvy, T-mobile televize, Mobilní portál a aplikace a jiné. Najděte pro svůj problém řešení rychle, ve dne či v noci.
On-line spojení s odborníky
T-mobile je pro Vás i na sociálních sítích. Vyhledejte a navštívte nás na Facebook, Instagram nebo Twitter a mějte přehled o všech aktualitách a akcích. Na YouTube sledujte zajímavá videa s tipy a triky od Veroniky a novými aplikacemi nebo přehlédněte si Vaše oblíbené reklamy od T-mobile:
www.youtube.com/user/tmobilecz
Technická podpora pro Vaše pohodlí
Nedaří se Vám odeslat SMS, nemůžete se připojit na internet, nevíte si rady s nastavením Vašeho smartphonu?
Přečtěte si návody, uvedené na webové stránce T-mobile a nechte si poradit s nastavením SMS a MMS zpráv, internetu, hovory a roamingem! T-mobile linka je k dispozici, když se Váš problém pomocí návodů nevyřeší.
Utvořte si vlastní účet T-mobile
Spravovat svůj účet si můžete samostatně přes službu Můj T-mobile. Přihláste se na webové stránce společnosti nebo si stáhněte aplikaci na svůj mobil. Tak budete mít přehled o svých výdajích, hlídat svůj limit, budete moci splácet své služby on-line. Hlavně, že si svůj účet můžete řídit z pohodlí domova 24 hodin denně.
T-mobile nabízí několik variant přihlášení:
- pomocí SMS – musíte zadat Vaše telefonní číslo
- pomocí hesla – zadejte uživatelské jméno a heslo
- automaticky – připojte se do naší sítě a přihlaste se do Můj T-mobile.
T-mobile: spolupráce se společnostíVám bude vyhovovat
Ještě váháte, zda vybrat T-mobile? Tady máte několik zajímavostí od T-mobile:
- Společnost T-mobile je na trhu od roku 1996
- T-mobile má více 6 milionu mobilních zákazníků
- T-mobile poskytuje nejen mobilní síť, ale i vysokorychlostní internet a TV
- Podle časopisu World Finance jsme byli vyhlášení nejlepším mobilním operátorem ve východní Evropě
- T-mobile infolinka je k dispozici 13 hodin denně, však t-mobile operatorpracuje nonstop pro vyřešení naléhavých potřeb klientů.
Já jsem si službu uvítací melodie neobjednala, a nemůžu se dovolat vůbec nikde, zmáčknu hvězdičku a 99 a 12 minut hraje melodie a bylo to ještě před 19 hodinou, s vámi je strašná spolupráce, chci okamžitě zrušit uvítací melodii, kterou jsem si nevyžádala, kdyby to nebylo monitorované, tak byste něco slyšeli, mám chuť se odhlásit i za cenu placení poplatku. Nedá se s vámi domluvit, automat tam je pořád a o to nestojím, chci se domluvit s operátorem a je to nemožné, nejste dobrá organizace.
Potřebuji odblokovat sim kartu, zapomněl jsem pin a puk nemohu nalézt.
Kam se mám obrátit v Praze 4, případně v Praze 1.
Děkuji za odpověď.
Chci se zeptat jestli je možné platit mobilem v obchodech.
Jsem Váš zakaznik
dobry den před týdnem jsem ke smlouve od vas dostala za 50kc .mesicne na 2roky tel.HUAWEI P20 lite.je pro vnucku a nerada bych aby mela problémy po nynejsi afere cinske spolecnosti.poradte co muzu delat aby mela na VANOCE radost a ne problémy.diky HANA
Dobrý den,můj syn,který je vaším klientem se nyní nachází ve vazební věznici.V rámci nabídky si u vaší firmy vzal na splátky zařízení,kdy s ohledem na situaci ve které se nyní nachází nemůže dostát smluvním podmínkám.Další problém nastal v tom,že soud rozhodl o propadnutí majetku mého syna a tím mu byly zabaveny i zařízení,které dle mého úsudku patří vaší firmě,jelikož nejsou řádně splaceny.Věřím,že s touto situací jste se již setkali a budete mi schopni poradit jak dále postupovat.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dnes od 12 hod.nejde u nás signál, jen pro nouzová volání.Dovolat se k vám na informace je nadlidský výkona už mne to nebaví.Jsem z obce Mříčná , okres Semily a moje číslo je 604592049.
Prosím o informaci za jakých podmínek lze odstoupit od smlouvy kterou jsem neuváženě podepsala po telefoní nabídce na vaše televizní vysílání a které stejně nevyužívám.Můj účet mi stoupl o 500Kčs a celkový účet je 2980Kčs
jsem v důchodu a je to pro mne velká finanční zátěž.
Děkuji za odpověď
Přestal mi fungovat můj mobil a mám zadat Pin kod, který si už nepamatui a nyní ode mne chce i PUK. To také neznám, Moje mobilní telefonní číslo je 605 938 744, jméno Hana Kubásková, bydliště Senohraby, Sokolská 141 a pevná linka 323 601 942
co tam děláte dva dny se neozýváte již jsem protelefonoval 2000Kč Má okurýra 14 dnú smlovu čip a přad nic smlovu jsem podepsal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vy jste horší jak vodafone???????????????????????????????
Z jakého důvodu jste mi vypnuli signál. Dlužnou částku jsem zaplatil 31,7.2020.