Hledáte ČEZ kontakt? ČEZ zákaznická linka je k dispozici pro všechny spotřebitele
Váháte, zda vybrat ČEZ? Informace o společnosti, která vás může zajímat
Skupina ČEZ je společností, která vyrábí elektřinu, zabývá se těžbou uhlí, distribucí a prodejem tepla, zemního plynu v České Republice. Kromě toho společnost nabízí klientům některé jiné služby: mobilní volání, internet, fotovoltaiku, profesionální porady pro vytápění, chytré termostaty.
Každý klient, který chce být informován o všech službách, které poskytuje ČEZ, může zvolit ČEZ kontakt:
- ČEZ zákaznická linka
- Kontaktní místa ČEZ
- Kontaktní formulář ČEZ
- Adresa pro korespondenci
- On-line podpora.
Jaký ČEZ kontakt vybrát? ČEZ zákaznická linka slouží pro řešení všech požadavků klientů
ČEZ infolinka 800 810 820 slouží pro ty zákazníky, kteří chtějí vyřešit své požadavky, co se týkají všech produktů a služeb ČEZ. Pracovní doba operátorů infolinky je každý den od 7 do 20 hodin. Pro klienty, kteří se nachází v zahraničí, a přesto potřebují poradit od odborníka, je ČEZ telefon +420 371 100 100.
ČEZ infolinka je pro řešení technických požadavků
Pokud potřebujete vyhledat ČEZ distribuce kontakt, aby nahlásit poruchu, vyřešit některé technické či distribuční požadavky nebo obdržet informaci o plánovaném přerušení elektrické energie – využijte telefonní číslo 800 850 860. Tato zákaznická linka ČEZ pracuje 7 dní v týdnu 24 hodin denně. Pro vyřešení výše uvedených problému taky můžete použít speciální kontaktní formulář pro ČEZ distribuci.
Chcete si spravovat svůj účet z domova? Zkuste ČEZ online!
Jestli chcete svůj osobní účet mít vždy pod kontrolou – vytvořte si účet v ČEZ on-line! Aplikaci můžete používat na počítači nebo si jí jednoduše stáhnout na mobil či tablet. Zajímá vás, co umí tato chytrá aplikace? Tady máte celý seznam užitečných funkcí aplikace ČEZ online:
- informace o spotřebě energie, fakturách a platbách je vždy ve vašem mobilu
- z domova si můžete nastavit zálohy, zadat samoodečet
- mezi prvními se dozvíte o speciálních a výhodných nabídkách pro zákazníky
- vždy máte přehled o využívaných produktech a službách.
Časté dotazy
Rubrika Časté dotazy bude užitečná pro klienty, co se chtějí odpověď na svůj dotaz vyhledat samostatně nebo potřebují pomoc, když ČEZ linka nepracuje. Svou otázku můžete zadat bud’ do vyhledávacího pole nebo si vybrat téma, které vám nejvíce vyhovuje. Tady najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky, co se týkají:
- faktur a plateb
- smluv
- reklamace a stížností
- cen za energii
- technických záležitostí
- mobilu od ČEZ
- ostatních služeb.
Zákaznická linka ČEZ poskytne informaci o všech pobočkách společnosti
Téměř 80 poboček ve velkých a malých městech po celé České Republice poskytují pomoc klientům ČEZ. Zákaznické centrum v Praze sídlí v ulici Sokolovská 662/ 136b. Informaci o adresách, kontaktech a pracovní době jiných poboček můžete získat na webové stránce www.cez.cz nebo se zeptat operátora (infolinka ČEZ 800 810 820).
Výhodou webové stránky je i to, že si každý klient z domova jednoduše může sjednat schůzku se specialistou společnosti:
- vyberte si nejbližší pobočku ze seznamu
- klikněte na tlačítko Sjednat schůzku
- zvolte datum a čas, který vám vyhovuje
- zadejte své jméno a příjmení, elektronickou adresu a telefon
- vyberte typ zákazníka: fyzická osoba nebo podnikatel
- zvolte téma, kterého se váš dotaz týká
- přijďte na schůzku ve vybraném čase.
Jste aktivní na sociálních sítích?
Pokud patříte mezi aktivní uživatelé sociálních sítí – vyhledejte tam skupinu ČEZ a sledujte zajímavé fakty v Facebook, čtěte noviny v Twitter, přehlížejte videa na YouTube a fotky v Instagram:
- www.facebook.com/SkupinaCEZ
- twitter.com/SkupinaCEZ
- www.youtube.com/user/SkupinaCEZ
- www.instagram.com/cez_group
- www.linkedin.com/company/cez.
Využijte kontaktní formulář ČEZ pro komunikaci s odborníkem
Když na webové stránce www.cez.cz nenajdete hledanou informaci – zkuste kontaktní formulář. V nejbližší době specialista ČEZ zodpoví váš dotaz. Proveďte následující kroky dle návodu:
- Zadejte svoje telefonní číslo a elektronickou adresu.
- Vyberte jeden ze způsobů, který vám nejvíce vyhovuje, aby vás odborník ČEZ zpětně kontaktoval, – telefon nebo e-mail.
- Vyberte téma, kterého se týká váš dotaz (plyn, elektřina, mobil, finanční služby, fotovoltaika, vytápění nebo pojištění a asistenční služby)
- Napište váš dotaz a podrobně popište všechny okolnosti daného případu
- V případě potřeby nahrajte přílohu
- Potvrďte seznámení s Informacemi o zpracování osobních údajů
- Opište text z obrázku a stiskněte tlačítko pro odeslání formuláře
Jestli jste nenašli vyhledávané ČEZ informace, radíme vám využít jiný ČEZ kontakt (ČEZ zákaznická linka, on-line podpora atd.).