Čím je výjimečný světový přepravce DHL, a jaké služby poskytuje DHL kontakt. Zjistěte kontakty potřebných služeb DHL telefon.
Kdy vznikl přepravce
DHL má rozsáhlou síť po celém světě, která poskytuje nákladní dopravu jakýmkoliv druhem pozemní, letecké a vodní dopravy, umožňuje samostatně sledovat pohyb nákladu DHL kontakt a být ve spojení s klientem DHL telefon.
Společnost byla založena v roce 1969 třemi Američany pro přepravu dokumentů leteckou dopravou mezi Honolulu a San Francisco. Doráželi a celnici mnohem dříve než samotný náklad. To umožňovalo jejich zákazníkům ušetřit spoustu času a vyhnout se prostojům.
Nápad vyvolat odezvu po celém světě a přepravce začal rychle rozvíjet svou síť v jiných zemích dhl cz. Dnes pracuje v 220 zemích, jeho práci podporuje asi 360 tisíc zaměstnanců. Chronologie hlavních událostí v historii společnosti vypadá takhle:
- 1969: založení společnosti;
- 1971: expanze na Dálný východ DHL pobočky;
- 1972: společnost přepravila více než 500 000 zásilek;
- 1977: doplňuje přepravu dokumentů širokým spektrem služeb;
- 1985: založení první expresní společnosti v Číně;
- 1998: Deutsche Post AG se stává akcionářem společnosti;
- 2002: Deutsche Post se stává jeji plnoprávným vlastníkem;
- 2008: Leipzig se stává leteckým centrem dopravce.
- 2016: nejúspěšnější rok v historii společnosti.
Jaké služby poskytuje přepravce DHL kontakt
Logistická společnost nabízí různé služby a individuální řešení pro orientované na zákazníky ohledně správy a přepravy dopisů, zboží a informací. Organizace se skládá z pěti velkých dceřiných společností, které se zabývají různými druhy služeb:
- Express – oddělení pro práci s expresním doručením dokumentů, nákladu;
- Parcel – obyčejná doručen balíků, dokumentů;
- Global Forwarding – vodní a letecká doprava;
- Freight – automobilová, železniční doprava;
- Supply Chain – koordinace řetězce dodávek.
Všechny oddělení pracují správně a sladěně, s ohledem na specifika země, v níž působí zastoupení DHL česká republika.
Mise přepravce DHL Praha
Přepravce od okamžiku svého založení až do současnosti dodržuje revoluční, nestandardní přístup ke své činnosti. Jako první se objevoval v nestabilních zemích, kde konkurenti neriskovali zahájení podnikání DHL Praha. Přitom společnost okamžitě nabízela celý spektrum služeb:
- mezinárodní expresní přeprava;
- letecká a vodní;
- automobilová, železniční doprava;
- smluvní logistika;
- mezinárodní poštovní služby pro soukromé zákazníky.
Úkolem společnosti je nejen poskytovat výjimečný servis, ale také brát v úvahu místní specifika v organizaci řetězců dodávek.
Jak kontaktovat servisní službu společnosti DHL telefon
Přepravce má několik oddělení zaměřených na různé typy servisních služeb. Doporučuje se kontaktovat servisní oddělení, které tuto službu poskytuje:
DHL eCommerce или DHL Parcel (formulář pro zpětnou vazbu) DHL infolinka |
|
DHL Express: · formulář pro zpětnou vazbu (DHL kontakt); · horká linka (DHL telefon); · kontaktní číslo (DHL Czech republic); · e-mail. |
· dhl.cz/cs/kontaktni_centrum/kontaktovat_express · 840 103 000; · 220 300 111; · e-mail: infolinka@dhl.com |
DHL Freight: · formulář pro zpětnou vazbu; · DHL kontakt telefon. |
· logistics.dhl/cz-cs/home/nase-divize/nakladni-doprava · (+420) 239 018 222 |
DHL Supply Chain и Contract Logistics (formulář pro zpětnou vazbu) |
|
Obecné otázky: · DHL Prague; · číslo DHL Brno; · formulář pro zpětnou vazbu DHL zákaznická linka |
· +420 261 198 734; · +420 261 198 752; · +420 596 270 106; |
Pracovní doba servisní služby DHL cz
Bez ohledu na typ oddělení, které poskytuje službu, servisní služby mají stejnou pracovní dobu. Dotazy online a prostřednictvím formuláře pro zpětnou vazbu je možné klást nonstop. Pokud se rozhodnete položit svůj dotaz telefonicky, volejte kdykoli od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 DHL pobočky Praha.
Na jaké otázky najdete odpovědi u servisních služeb DHL pobočky
Operátory servisních služeb jsou připraveni pomoci s následujícími otázkami:
- Jak sledovat pohyb zásilky?
- Co je ID doručení a kde jej najít?
- Kdy se objevuje informace o zásilce?
- Proč se nezměnil stav zásilky?
- Kdy bude zásilka odeslána / doručena?
- Koho mám kontaktovat, pokud jsem nedostal svou zásilku?
- Je možné změnit adresu, den nebo čas doručení?
- Zásilka nebyla doručena, byla poškozena nebo něco chybí. Co se má udělat?
- Co znamená fakturace jiných společností?
- Co je křížové obchodování?
- Proč pojišťovat zásilku?
- Mám pojištění zásilky, proč ji mám vyřizovat znovu?
- Odesílám zboží s vysokým rizikem, může DHL Freight riziko pokrýt?
- Jak připravit stížnost?
- Zda oddělení nákladní dopravy přepravuje nebezpečné zásilky?
- Jak zjistit cenu zásilky?
- Jaká je maximální velikost a hmotnost zásilky?
- Zásilka má zpoždění, co mám dělat?
- Co je nutné k vyzvednutí zásilky?
- Kde získat čísla potřebná pro sledování zásilky (např. číslo zásilky / kód objednávky)?
- Nedostávám faktury ve formátu PDF. Co mám dělat?
- Faktura, kterou jsem obdržel, není správná, co mám dělat?
Zákaznická podpora společnosti DHL kontakt je připravena vyřešit jakoukoliv záležitost týkající se poskytování přepravních služeb DHL telefon.