Jak se v České republice objevila pobočka vedoucího poštovního agenta GLS cz Zjistěte, jaké služby poskytuje společnost a jak ji kontaktovat GLS kontakt
Jak vznikla společnost GLS CZ
GLS cz — český zástupce evropského poštovního agenta GLS, který se vyznačuje vysokou kvalitou poskytovaných služeb, orientovaným na klienty servisem a pozornou zákaznickou podporou GLS kontact.
Hlavní kancelář General Logistics Systems B.V. se nachází v Amsterdamu, ale společnost patří britské logistické společnosti. V roce 1999 koupila holandskou poštovní společnost German Parcel Paket-Logistik GmbH a přetvořila ji na nového přepravce. Britům se podařilo rozjet byznys a společnost se stala lídrem na trhu poštovních služeb v Evropě.
Hlavní rozvojovou strategií společnosti se stalo její expanze na evropskou část kontinentu GLS Brno. Každý rok se v sousedních zemích otevíraly nové pobočky, které se vždy vyznačovaly kvalitou poskytovaných služeb a záviděníhodnou stabilitou. Dnes má pobočky v osmi amerických státech a 41 evropské zemí GLS česká republika. Každoročně vyřídí přibližně 508 zásilek a doručí je více než 270 tisícům zákazníků.
Jaké služby nabízí společnost GLS Czech
Dopravce nabízí dva druhy doručení zásilek :
- Express. Na území České republiky GLS Ostrava Expresní zásilky se doručují do 12:00 následujícího pracovního dne. V rámci této služby malé nebo křehké zásilky se mohou doručovat prostřednictvím služby Express Small Parcel. Dodatečně je možné objednat oznámení před doručením.
- Obyčejný. Do centrálních oblastí České republiky zásilky jsou doručovány do 24 hodin, do vzdálenějších – do 48 hodin. Doručení do zemí Evropy hraničících s Českou republikou vyžaduje 24-96 hodin, do ostatních – 72-120 hodin. Zásilka se doručuje během pracovní doby od pondělí do pátku. Pokud zásilka není pojištěná společnost je připravena odškodnit až 6000 Kč za jednotku. Pro hodnotné zásilky je k dispozici dodatečné pojištění.
Společnost také nabízí řadu dodatečných služeb, díky nimž je doručení zásilky pro klienta pohodlnější (oznámení přes SMS, e-mail, doručení ke dveřím apod.). GLS Czech může poskytovat jak jeden druh služby, tak i několik současně pro jednu objednávku. V každém případě potřeby zákazníka mají přednost.
Jaké zásady dodržuje společnost
Jako orientační bod jsou pro společnost následující zásady:
- Spolehlivost. Klienti poštovního agenta si mohou být jisti, že zásilka dorazí včas.
- Bezpečnost. Aby zásilka dorazila nepoškozená a v neporušeném stavu, v každé fázi přepravy se neustále sleduje kvalita poskytovaných služeb.
- Transparentnost. Pohyb i té nejmenší zásilky se sleduje moderními IT systémy.
- Flexibilita. Systém služeb se snadno přizpůsobuje potřebám každého klienta.
- Odpovědnost co se týče životního prostředí a společnosti.
Poštovní agentura má následující cíle:
- Neustále zlepšovat kvalitu služeb.
- Přizpůsobit služby požadavkům zákazníků.
- Zlepšovat efektivitu sítě poboček a jejich operačních systémů.
- Zavádět nové informační technologií, bezpečnostní systémy.
- Aktivně chránit životní prostředí.
- Respektovat rozdíly mezi zaměstnanci, poskytovat příležitosti ke zvýšení jejich kvalifikace.
- Poskytovat pracovní příležitosti a slušný úroveň odměňování.
- Dodržovat obchodní normy.
Jak kontaktovat zákaznickou podporu GLS kontact
Zvolte jakýkoli pohodlný pro Vás způsob pro kontaktování zákaznického servisu. Ale nejprve se ujistěte, že máte číslo zásilky nebo oznámení o odeslání. To zjednoduší řešení vaši otázky.
Telefon GLS telefon |
+420 567 771 111 |
Formulář zpětné vazby GLS online |
gls-group.eu/CZ/gls-kontakt GLS infolinka |
Pošta GLS connect |
General Logistics Systems Czech Republic s.r.o. Průmyslová 5619/1 586 01 Jihlava Česká republika |
Pracovní doba zákaznické podpory GLS telefon
Zákaznický servis je k dispozici telefonicky a prostřednictvím zpětné vazby od pondělí do pátku vždy od 7:00 do 18:00. Vždy můžete kontaktovat osobního manažera na telefonním čísle uvedeném v oznámení.
Jaké otázky řeší zákaznický servis GLS sledování
Než zavoláte servisní službu, doporučujeme vyhledat odpověď na vaši otázku na webových stránkách. V části “Nejčastější dotazy” naleznete odpovědi na následující otázky zákazníků:
- Kdy má dorazit zásilka GLS plzeň?
- Jak mohu zjistit, kde se nachází má zásilka v tuto chvíli?
- Co se stane, když ve chvíli doručení nebudu na místě?
- Jak obdržet zásilku, pokud musím často opouštět místo určené pro doručení?
- Může mou zásilku obdržet soused?
- Můžu pověřit někoho jiného, aby vyzvedl zásilku?
- Jak dlouho obvykle doručujete zásilku?
- Jak spravujete získané osobní údaje zákazníků?
- Jaké jsou podmínky mezinárodní přepravy?
- Zásilku jaké velikosti mohu poslat?
- Jaká he maximální váha zásilky?
- Jak vypočítat cenu přepravy?
- Co mám dělat, když chci poslat velkou zásilku?
- Co je přepravovat zakázáno?
- Mohu sledovat pohyb zásilky v reálném čase GLSsledování?
Zástupci společnosti GLS cz jsou připraveni odpovědět také na další dotazy související s její činností. Zvolte jakýkoli vhodný komunikační kanál GLS kontakt, klaďte otázky a dávejte zpětnou vazbu o poskytovaných službách.