Hledáte O2 kontakt? Infolinka O2 nabízí podporu všem svým zákazníkům zdarma
O2 podpora – výhody spolupráce s námi
O2 je jednou z největších společností, kteráposkytuje hlasové a datové služby v České Republice. Společnost O2 je na českém trhu již od roku 2006. O2 provozuje jak pevné linky, tak i mobilní síť. Infolinka O2 poskytuje spotřebitelům možnost získat kvalifikovanou pomoc odborníka O2. Společnost O2 se staráo pohodlí svých klientů, proto každý uživatel simůže vybrat některý O2 kontakt z nabídnutých, který je pro něj nejvhodnější.
Jak nejlépe kontaktovat společnost O2? Infolinka O2 k dispozici zdarma
- O2 zákaznická linka 800 02 02 02 je pro všechny zákazníky zdarma.
- Zákazníci, kteří jsou v zahraničí, mohou používat O2 telefon +420 720 720 720.
- Podpora O2 pracuje každý den v týdnu od 7.00 do 23.00.
- Zde najdete kvalifikovanou pomoc od konzultanta O2, který okamžitě dá odpovědi na všechny pokladené vámi otázky.
О2 kontakt: O2 zákaznická linka Vám poskytuje možnost využít hlasové menu
Společnost O2 také nabízí možnost vyřešit svou otázku prostřednictvím hlasového menu:
- Když zvolíte 1 – získáte informaci o fakturách, platbách a vyúčtování.
- Chcete-li, aby odborník O2 pomohl Vám s nastavením stávajících služeb a roamingu – zvolte tlačítko 2.
- Tlačítko 3 je pro zřízení nové služby.
- Jestli vyberete 4 – vám pomůžou s nastavením zařízení a poruchami.
- Stisknutím tlačítka 6 získáte informaci o své kartě a dobíjení kreditu
Abyste mohli jednoduše a rychle používat hlasové menu, proveďte uvedené kroky:
-
- zavolejte na číslo zákaznické linky 800 02 02 02
- vyberte volbu, která se nejvíc blíží vaší otázce
- dostaňte řešení svého problému
- užívejte si služby společnosti o2
Hlasové menu pomůže s nastavením mobilních telefonů, pevné linky, ADSL internetu nebo O2TV zdarma.
On-line podpora O2
Dnes jsou lidé velmi zaneprázdněni a mají málo volného času. Moderní člověk už si nepředstavuje svůj každodenní život bez použití gadgetů. O2 udržuje krok s časem a nabízí svým zákazníkům on-line podporu.
Můžete vyhledat odpovědi na své otázky on-line pomocí chatu, technické podpory, O2 Fóra nebo O2 Guru.
Jak používat službu O2 chat?
Kromě standardního volání na O2 zákaznickou linku, všichni zákazníci mohou najít vyhledávanou informaci prostřednictvím služby O2 chat. Jedná se o způsob komunikace s poradcem, kdy se klient může zeptat v reálném čase. Používá se technologie standardního chatu. Konzultanti jsou připraveni pomoci vám každý den od 8 do 22 hodin.
Chcete-li tuto službu využít, musíte se podívat na stránku www.o2.cz a v menu vybrát O2 podpora. Po kliknutí na tlačítko Otevřít chat uvidíte okno. Popište co nejpodrobněji váš problém. Tak ušetříte čas. Možná, že O2 operátor bude potřebovat dodatečnou informaci, aby vám mohl plně poradit.
On-line technická podpora
Máte-li problém s voláním z pevné linky nebo mobilu, s pevným či mobilním internetem, bezdrátovým internetem, SMS, MMS nebo O2TV a chcete ho vyřešit on-line ihned – využijte službu on-line řešení problémů. Najděte řešení v navrhovaných článcích nebo nahlaste svojí poruchu.
O2 Fórum
Na fóru existuje hodně témat pro diskuzi s ostatními uživateli o2. Pro vaše pohodlí jsou témata rozdělena do kategorií. Vyberte téma, které nejlépe odpovídá vašemu dotazu. Pokud se vaše otázka nenajde v navrhovaných tématech, můžete začít vlastní diskuzi. Vaše dotazy zodpoví Fórumátoři a O2 Guru. Fórum je k dispozici uživatelům 24 hodin denně 7 dní v týdnu, což je velkou výhodou pro klienty, kteří se setkali s problémem v noci.
O2 Guru
O2 Guru je váš on-line asistent, který vám může pomoci na fóru. Navíc O2 Guru nabízí videa, ve kterých odborníci v přístupné formě informují o zajímavých a užitečných vlastnostech vašich smartphonů, modemů, televize a internetu. Zde najdete tipy a vychytávky, revoluční novinky a trendy pro svoje gadgety.
Prosím o sdělení, kam mám zaslat pronajatá koncová zařízení po ukončení Smlouvy. CADS.S, s.r.o. Jihlava, IČO: 26277662.