Hledáte UPC kontakt? UPC infolinka slouží k poskytování informace svým klientům
UPC zákaznická linka: hlavní UPC kontakt pro řešení problémů a požadavků zákazníků
UPC vznikla ještě v roce 1991 jako dodavatel analogových programů, a už v roce 2000 společnost se připojila ke skupině Liberty Global, která obsluhuje přes 27 milionů zákazníků. Od toho času společnost rozšířila nabídku svých služeb a dnes poskytuje:
- rychlý a stabilní internet
- kvalitní digitální televizi
- pevné linky
Služby UPC využívají nejen domácnosti, ale i firemní zákazníci. UPC respektuje a podporuje své klienty, a proto si každý zákazník může vybrat UPC kontakt, který je pro něj nejvhodnější: UPC infolinka, kontaktní formulář nebo spojení se specialistou přes Skype.
Máte dotaz na odborníka? UPC infolinka odpoví na obecné otázky svých klientů
Hledáte informaci, co se týká vyúčtování, chcete slyšet podrobné údaje o službách, které poskytuje UPC nebo si přejete změnit smlouvu? UPC zákaznická linka +420241005100 nebo UPC telefon +420729929111 poskytuje podporu zákazníkům v pracovní dny od 8 do 19 hodin.
Kromě toho, se na webových stránkách UPC v dolním pravém rohu objevuje okénko chatu pro rychlé spojení se specialistou. Zákazník si může dopisovat s odborníkem on-line a hned obdržet kvalitní odpověď.
Zavolejte na UPC telefon a dostaňte odpověď na svůj technický dotaz
UPC klientské centrum provozuje speciální linku +420241005100, a taky +420729929111 pro vyřešení technických dotazů. UPC technická podpora pro pohodlí klientů pracuje 24 hodin denně, ale operátoři linky jsou nejméně zatížení mezi 12 a 17 hodinou.
Objednejte si novou službu z domova
Nechcete navštěvovat klientské centrum UPC, ale potřebujete objednat novou službu? Nebo si chcete několik služeb kombinovat? Využijte číslo +420241005005 aby kontaktovat operátora a vyřídit si vše z domova. Provozní doba této linky je od 8 do 19 hodin od pondělí do pátku.
UPC klientské centrum nabízí kontaktní formulář
Na webových stránkách www.upc.cz si každý klient najde kontaktní formulář, kterým může kontaktovat odborníka. Aby co nejlépe popsat potíže, se kterými se potýkáte, vyberte si jednu z kategorií:
- služby a smlouvy
- finanční otázky
- připojení
- výjezd specialisty nebo jeho zrušení
- technická podpora zákazníků
Dále zadejte své jméno a příjmení, speciální číslo Vaší smlouvy, vyberte zařazení dotazu a popište svůj problém. Pokud máte nějaký soubor, který pomůže odborníkovi odhalit podstatu problému – přiložte ho k odesílané zprávě. Pošlete zprávu a čekejte odpověď.
Mluvte se specialistou v Skype!
UPC linka není není jediným způsobem, jak kontaktovat operátora UPC. Pokud máte Skype a pravidelně tam komunikujete, vyhledejte uživatelské jméno upc_cr_klientskecentrum a hned mluvte s odborníkem. V Skype je dostupný pouze hlasový kontakt, takže operátora neuvidíte.
Chcete navštívit UPC osobně?
Hlavní sídlo společnosti UPC se nachází v Praze 4, ulice Závišova 5. Zaměstnanci čekají na klienty od pondělí do pátku od 8 do 19 hodin. Kromě toho, UPC má řadu poboček a prodejen po celé České Republice, kam se zákazník také může obrátit.
UPC v sociálních sítích
Vyhledejte společnost v sociálních sítích:
- https://www.facebook.com/UPCCeskarepublika – obraťte se na odborníka v Facebook a obdržte okamžitou odpověď na svůj dotaz
- https://www.upczone.cz – vytvořte si účet a diskutujte na fóru s jinými uživateli
- https://twitter.com/upccz – dozvídejte se jako první o akcích a aktualitách
- https://www.youtube.com/user/UPCCR – sledujte reklamy a upoutávky
- https://www.instagram.com/upccz – přehlížejte nové fotografie
Hledáte návody nebo jiné dokumenty?
Pokud potřebujete nastavit modem, telefon nebo jiné zařízení od UPC, ale nevíte si s tím rady:
- najděte na webových stránkách UPC kategorii Otázky a odpovědi
- vyberte zařízení, které máte doma
- vyhledejte návod ke svému zařízení nebo odpověď na svojí otázku
Jestli se Vám to nepodařilo, vyberte jiný UPC kontakt pro spojení s odborníkem.