Hledáte Vodafone kontakt? Infolinka Vodafone poskytuje podporu všem klientům
Zvolte Vodafone kontakt pro komunikaci s odborníkem Vodafone — infolinka Vodafone je k vašim službám
Společnost na českém trhu působí již od roku 2005. Mobilní internet od Vodafone pokrývá téměř 99 % teritoria České Republiky. Klienty Vodafone už je více než 3 miliony lidí po celé České Republice, proto společnost zajišťuje kvalitní podporu (Vodafone kontakt). Pokud klient Vodafone má otázku nebo nějaký problém – infolinka Vodafone poskytne odpovědi na všechny dotazy.
Vodafone infolinka je k dispozici ve dne i v noci. Operátor Vodafone linky poskytne informaci, kterou potřebujete!
Vodafone infolinka *77 slouží pro volání z mobilního čísla klienta Vodafone. Pokud nemáte možnost zavolat ze svého mobilu – použijte Vodafone telefon 800 77 00 77. Obě čísla jsou k dispozici zákazníkům 24 hodin denně, operátor Vodafone na infolince pracuje pro klienty od pondělí do neděle.
Jestli-že chcete najít kontakt Vodafone pro spojení se specialistou společnosti, ale jste v zahraničí – linka Vodafone +420 776 977 100 je pro vás! Tato infolinka dává možnost:
- Okamžitě se poradit s operátorem Vodafone
- Dozvědět se ceny v roamingu
- Změnit své služby.
Navštivte pobočku Vodafone Praha!
Po celé České Republice je 125 prodejen Vodafone, které poctivě pracují pro zákazníky. 23 pobočky se nachází v Praze. Na webové stránce www.vodafone.cz najdete seznam všech prodejen nebo se můžete podívat na mapě, kde se nachází nejbližší prodejna Vodafone Praha.
Taky na této stránce je informace o každé pobočce:
- Otevírací doba pobočky.
- Adresa pobočky.
- Údaje o tom, zda je prodejna bezbariérová.
- Dostupnost služby Tiché spojení pro neslyšící a sluchově postižené zákazníky.
- Přístupnost služeb Vodafone expert a Firemní poradce.
Vyzkoušeli jste už Vodafone chat?
Chcete se spojit s odborníkem Vodafone z práce nebo z domova? Použijte on-line video chat, který má pro zákazníky řadu výhod:
- Operátor vám poradí on-line ohledně nastavení, vyúčtování nebo jiných problémů.
- Spojte se s odborníkem a promluvte z očí do očí v pracovní dny od 8 do 17 hodin.
- Pokud chcete poradit s výběrem mobilního telefonu nebo si nemůžete vybrat tarif – rezervujte termín pro on-line chat a zvolte přesný čas, aby nechat si poradit od specialisty.
Sociální sítě Vodafone
Vyhledejte společnost Vodafone na sociálních sítích a dozvíte se o nových propagačních akcích, slevách a aktuálních nabídkách jako první. Sledujte upoutávky a reklamní videa na YouTube každý den. Vyberte si sociální síť podle vašich představ:
- www.facebook.com/vodafoneCZ
- twitter.com/vodafone_cz
- www.youtube.com/user/vodafoneczech
- www.instagram.com/vodafonecz.
Centrum péče k službám klientů
Máte potíže, ale chcete si poradit sami? Vyhledejte na webových stránkách Vodafone kategorií Centrum péče, kde uvidíte několik bloků, co obsahují odpovědi na nejčastěji kladené otázky o:
- Platbách a kreditech
- Službách a tarifech
- Internetu
- Vašem čísle a účtě
- Řešení technických potíží
- Ztraceném nebo odcizeném mobilu.
Hledáte smlouvy, informaci o reklamaci nebo formuláře?
Pokud potřebujete změnit údaje, zaslat potvrzení o bezdlužnosti, provést změny po úmrtí zákazníka, předčasně ukončit poskytování zvýhodněných podmínek a výpověď smlouvy, deaktivovat telefonní číslo či identifikovat obtěžující nebo zlomyslné volání – na webové stránce www.vodafone.cz přejděte do rubriky Dokumenty ke stažení a vyberte kategorií Formuláře. Tak můžete vyplnit všechny blankety pohodlně a klidně doma.
Nevíte, jak řešit stížnosti a reklamace?
Také se občas stává, že klientovi přestává fungovat zařízení, které si koupil v prodejně Vodafone nebo zákazník není spokojen se všemi poskytovanými službami Vodafone. Pro vyřešení těchto problémů je Vodafone reklamace.
Uplatnit reklamaci můžete několika způsoby:
- Kontaktovat odborníka infolinky Vodafone *77
- Zavítat na nejbližší pobočku Vodafone
- Vyplnit elektronický formulář
- Písemně poslat reklamaci na korespondenční adresu Vodafone
Online podpora Vodafone
Hledáte praktické porady a odpovědi na své dotazy, co se týkají nastavení vyúčtování, volání do zahraničí, mobilního surfování nebo jinou užitečnou informaci pro stávající a nové zákazníky? Vyzkoušejte službu Můj Vodafone.
Každý zákazník, který má aktivní číslo Vodafone, se může přihlásit do Můj Vodafone z počítače anebo si stáhnout aplikaci na svůj mobil či tablet. Pro přihlášení musíte zadat Vaše telefonní číslo a heslo. Samoobsluha Můj Vodafone, jako ještě jeden Vodafone kontakt, nabízí možnost přehlížet své útraty, nastavovat služby svého čísla, upravovat osobní údaje, aktivovat různé služby, blokovat SIM-kartu.
Pokud nevyužíváte internet – zkuste SMS samoobsluhu Můj Vodafone. Pošlete SMS na Vodafone číslo 7700 se speciálním textem, aby tuto službu použít. Příkazy pro samoobsluhu najdete na webových stránkách www.vodafone.cz. Samoobsluha je k dispozici nonstop v Čechách i v zahraničí. Jestli si nebudete vědět rady – infolinka Vodafone vždy pomůže.
JAK MAM OBNOVIT FUNKCI SVEHO CISLA 608 245 912 KTERE JSEM NEDOBIL KREDITEN V DANNE DOBE.
DUVOD JE ZAKAZANE CESTOVANI. MAM DVOJITE OBCANSTVI, VETSINOU ZIJI V KANADE. MOJE TELEF. SPOJENI JE DULEZITE PRO INTERNETOVE BANKOVNICTVI, KTERE NEMOHU POUZIT.
PROSIM POTREBUJI VASE BANKOVNI SPOJENI, NA ZAPLACENI CASTKY DEBITNI CI KREDITNI KARTOU.
DEKUJI ZA ZMRZLE KANADY VAS PETR KYBAL-SYROVY.