Zákaznický servis Lenovo: adresa, webové stránky a support Lenovo
Největší výrobce počítačů na světě
Společnost je známá tím, že vyrábí pětinu všech smartphonů a notebooků na světě. Vedle seřízené výroby zaměstnanci a uživatele chválí práci zákaznického servis Lenovo, který je v České republice rozdělen na několik oddělení. A v případě poruchy počítače nebo notebooku, můžete zavolat do support Lenovo a zaměstnanci společnosti jej opraví nebo nahradí opotřebované součásti. Koupit si zboží této značky můžete jak v obchodě tak i online prostřednictvím webových stránek.
Produkty Lenovo jsou v poptávce, o čem svědčí několik faktů:
- V roce 2017 obrat společnosti činil 43,035 miliardy dolarů.
- Provozní zisk za stejný rok dosáhl 673,2 milionu dolarů.
- Počet zaměstnanců se zvýšil do 52 000 lidí.
- Korporace podle časopisu BusinessWeek v roce 2010 se dostala do TOP-30 inovativní společnosti.
Zajímavá skutečnost: v roce 2011 podle výsledků studie ratingové agentury Universum se společnost ocitla v TOP 50 nejžádanějších zaměstnavatelů pro studenty.
Jaké zboží vyrábí tato značka?
Společnost nabízí 6 kategorií zboží:
- monitory;
- smartphony;
- notebooky a ultrabooky;
- tablety;
- pracovní stanice;
- příslušenství (klávesnice, tašky na notebooky, pouzdra na tablety, audio reproduktory, myši pro počítače).
Dodatečně společnost vyrábí virtuální produkty pro své vybavení:
- úložiště, servery a sítě;
- software.
V čem spočívá výhoda spolupráce se společnosti?
Máte několik důvodů nakupovat zboží v obchodech této značky:
- Prodávají se v 160 zemích, takže si můžete koupit tablet u nebo klávesnici v jakémkoliv městě České republiky s dodávkou domů.
- Značka nabízí veškerou potřebnou elektroniku pro práci a volný čas. Nebudete muset kupovat tabletu v jednom obchodě, sluchátka – v jiném a software pro notebook – ve třetím.
- Navíc na oficiálních webových stránkách https://www.lenovo.com/cz/cs/ si můžete stáhnout zdarma ovladače pro vaše zařízení.
- Několik oddělení support Lenovo pro řešení různých problémů. Například pro nákup a opravu smartphonů funguje jedno telefonní číslo, pro nákup přístrojů řady IDEA – jiné a tak dále. Podrobnosti viz níže.
Zákaznická support Lenovo: adresa, stránky v sociálních sítích a číslo horké Lenovo telefon
Zde jsme shromáždili všechny kontaktní údaje společnosti:
- Lenovo podpora telefon pro řadu IDEA: 800 702 703
- Support Lenovo ohledně smartphonů a tablet: 312 560 560
- Lenovo telefon ohledně řady Think: 800 353 637
- EMC Storage a Iomega Network Storage: 800 701 212
- Lenovo technická podpora: 272 131 316
- Stránka na Facebook: facebook.com/lenovocz
- Twitter účet: twitter.com/lenovocz
- Instagram účet: instagram.com/lenovoczech
- YouTube kanál: youtube.com/user/lenovocz
- LinkedIn účet: linkedin.com/company/lenovo-czech
- Blog společnosti: lenovoblog.cz
- Adresa Lenovo servis Praha: Jankovcova 1603/47a, 170 00 Praha 7
Jak pracuje zákaznický servis Lenovo
V tabulce najdete otevírací hodiny horké linky některých oddělení support Lenovo a také centrální pobočky v Praze.
Den týdne | 800 702 703 | 312 560 560 | 800 353 637 | 800 701 212 | Servis Lenovo v Praze |
Pondělí | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 | 09:00 – 17:00 | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 |
Úterý | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 | 09:00 – 17:00 | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 |
Středa | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 | 09:00 – 17:00 | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 |
Čtvrtek | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 | 09:00 – 17:00 | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 |
Pátek | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 | 09:00 – 17:00 | 09:00 – 18:00 | 09:00 – 17:00 |
Sobota | Zavřeno | Zavřeno | Zavřeno | Zavřeno | Zavřeno |
Neděle | Zavřeno | Zavřeno | Zavřeno | Zavřeno | Zavřeno |
Na co se ptají zákazníci při volání na středisko support Lenovo
Tady jsou 25 nejčastěji kladených otázek, abyste mohli snadněji zformulovat vlastní k autorizovanému servisu Lenovo:
- Kde na webových stránkách jsou informace o tom, které tablety podporují Android?
- Jaký monitor mi doporučíte pro počítačové hry?
- Pokud chci opravit notebook, mám ho přivést do vašeho centra sám?
- Jaké dokumenty je třeba předložit, když budu dávat tabletu na opravu?
- Jak vytvořit osobní účet na vašich webových stránkách?
- Jak dlouho bude trvat oprava notebooku?
- Jaká je tovární záruka na notebooky?
- Máte slevy pro studenty-programátory?
- Dá se u vás sehnat práce?
- Snažil jsem se aktualizovat Windows. Klíč certifikátu ověření se nepřijímá. Co mám dělat?
- Aktualizoval jsem OS a na počítači nezůstala žádná originální aplikace. Na koho se mám obrátit ohledně přeinstalace Windows?
- Starší aplikace Windows XP nefungují ve Windows 7. Co mám dělat?
- Kolik bude stát dodání tablety do Tábora?
- Nemohu stáhnout aplikace a ovladače. Kdo mi s tím může pomoci?
- Máte na webových stránkách dvě verze ovladače – 32bitové a 64bitové. Jak zjistím, které z nich si mám stáhnout do počítače?
- Kde jsou disky pro obnovu?
- Co mám dělat v případě selhání procesu zálohování?
- Kombinace Fn + f4 přestala fungovat. Kdy mohu odnést počítač na diagnostiku?
- Kontrolka nabíječky svítí, i když je zařízení odpojené od sítě. V čem je problém?
- Můžete mi poslat příručku v elektronické podobě?
- Máte službu čištění chladiče notebooku?
- Všiml jsem si prasknutí na obrazovce tablety, když jsem utíral obrazovku navlhčeným hadříkem. Mohu vyměnit zboží?
- Doporučte prosím dobrou tabletu jako dárek pro účetní.
- Jaké je bezplatné číslo technické support Lenovo?
- Pracuje servis Lenovo na Velikonoce?
Volejte a položte jakoukoli otázku!