Nemůžete najít EON kontakt? EON zákaznická linka poskytuje podporu všem klientům
EON kontakty: vyberte si nejvhodnější
Energetická holdingová společnost EON má sídlo ve městě Essen, ale aktivně působí na trhu České Republiky. Společnost dodává zemní plyn více než 200 000 spotřebitelům a taky zásobuje elektřinou téměř 1 200 000 zákazníků.
Klienti společnosti mají možnost vybrat si jeden EON kontakt z několika možných :
- EON zákaznická linka
- elektronická pošta EON
- EON pobočky
- Adresa pro korespondenci
- EON ombudsman
- odpovědi na nejčastější otázky
Odborníci EON všem klientům vždy :
- pomůžou s vyřešením všech otázek ohledně zemního plynu a elektřiny
- podrobně vysvětlí všechno, co se týká úspor energie a efektivního využívání obnovitelných zdrojů energie
- informují o všech výhodách a možnostech alternativních pohonů vozidel.
EON zákaznická linka – nejlepší EON kontakt pro rychlé spojení s odborníkem
Zákaznická linka EON 800 77 33 22 přijímá hovory v pracovní dny od 7 do 20 hodin. Pro klienty, kteří volají ze zahraničí je jiný EON kontakt – telefon +420 533 039 470. Operátoři infolinek s radostí poradí a odpoví na nejzáludnější otázky.
EON infolinka také nabízí číslo pro nahlášení poruch. Operátoři linky 800 22 55 77 poradí nonstop každý den v týdnu klientům, kteří mají potíže s elektřinou. Pro volání ze zahraničí je číslo +420 533 039 400. Jestli ale spotřebitelé mají problémy se zemním plynem – musí zavolat na číslo 1239, které taky přijímá hovory nonstop.
Hledáte adresu pro korespondenci?
Pokud chcete své otázky, názory nabídky nebo stížnosti napsat ve formálním dopisu:
- přejděte na webovou stránku www.eon.cz
- najděte rubriku EON Kontakty
- Klikněte na tlačítko Kde nás najdete
- Vyberte korespondenční adresu, která se vám hodí
- Popište v dopisu vše, co potřebujete společnosti sdělit
- Pošlete dopis na adresu, kterou jste vybrali.
Co si vyberete: návštěva odborníka na pobočce nebo EON infolinka?
Ještě váháte, zda kontaktovat Poradenské centrum EON? Vyškolení pracovníci pomůžou a poradí se vším, co se týká zemního plynu a elektřiny. Pro své pohodlí schůzku v poradenském centru si můžete rezervovat na webové stránce EON online. Poradenská centra najdete v Brně na Jakubském náměstí, 7. V Českých Budějovicích se centrum nachází v ulici F. A. Gerstnera, 6.
Portál Energie 24 – používejte EON online
Pokud jste moderní člověk a chcete mít vždy všechno pod kontrolou – zkuste mobilní aplikaci Energie 24. Tato aplikace má řadu výhod:
- informace o platbách a fakturách je pro klienty kdykoliv a kdekoliv k dispozici na mobilu nebo tabletu
- máte přehled o všech svých využívaných produktech a službách
- můžete jednoduše kontrolovat svou spotřebu plynu a elektřiny
- vyřešit otázky, co se týkají plynu a elektřiny můžete vyřešovat z pohodlí domova ve dne i v noci
- budete předem vědět o přerušení elektřiny
- můžete samostatně měnit údaje prostřednictvím jednoduchého on-line servisu.
Služba Energie 24 je dobrým pomocníkem všem spotřebitelům (domácnostem a podnikatelům) zemního plynu a elektřiny. Pro objednání této služby musíte provést uvedené kroky:
- přejděte na webovou stránku www.login.eon.cz
- zadejte své uživatelské údaje (e-mail, uživatelské jméno, telefonní číslo, heslo)
- zadejte zákaznické údaje (poznačte, zda máte nebo nemáte u sebe fakturu, a taky, že souhlasíte se zpracováním osobních údajů)
- registrujte se a používejte službu Energie 24.
On-line formuláře
Pro rychlé vyřešení různých potíží EON nabízí více než 150 on-line formulářů pro vyplnění z domova, například žádosti o připojení odběrného místa, sjednání produktů, změnu způsobu plateb, schůzky s obchodním zástupcem, reklamace, elektronické faktury. Když nemůžete najít formulář, který potřebujete – využijte EON kontakt (EON zákaznická linka, elektronická pošta nebo jiné kontakty).
EON v sociálních sítích
https://www.youtube.com/user/eoncr — tipy, jak ušetřit za elektřinu, jak uspořit vodu v zahradě a domácnosti, jek vybírat LED žárovky a mnoho jiného.
https://twitter.com/EONCzech — zajímavosti a aktuality vždy máte ve svém mobilu.
https://www.facebook.com/EON — zde najdete informaci o společnosti, akce a zajímavé nabídky od společnosti EON.
Dobrý den, jak postupovat v případě úmrtí vlastníka nemovitosti, který je zároveň zákazníkem Vaší společnosti, v situaci, kdy dosud neproběhlo dědické řízení a není znám dědic. Na odběrném místě dosud bydlí přítelkyně zemřelého. Zálohy jsou hrazeny.