UNIQA kontakt: číslo horké telefonní linky, stránky v sociálních sítí a adresy UNIQA pobočky
Příběh úspěchu: spolupráce se 40 společností v 19 zemích
Společnost vznikla v roce 1811, ale svůj název dostala teprve v roce 1999. Každý může obdržet zdravotní pojištění nebo pojistit svůj život v jedné ze 144 UNIQA pobočky v České republice. Stačí zavolat na horkou telefonní linku a dohodnout si schůzku s pojišťovacím agentem (všechny UNIQA kontakt najdete níže).
Dnes společnost spolupracuje se 40 pojišťovnami v 19 evropských zemích. V roce 2016 bylo měla 12 855 zaměstnanců, dnes je jich ještě více. Ve stejném roce obrat společnosti činil 5,05 miliardy eur. A 31. prosince 2016 aktiva společnosti dosáhly hodnoty 33,64 miliardy eur.
Jaké služby poskytuje pojišťovna uniqa?
Fyzické osoby mohou obdržet 6 druhů pojištění:
- auta;
- cestování;
- zdravotní pojištění;
- nemovitostí;
- úrazové pojištění;
- životní pojištění.
Pro podnikatele společnost nabízí pojištění:
- průmyslových objektů;
- firemních aut;
- průmyslových rizik;
- přerušení provozu;
- cestovních kanceláří.
Přednosti společnosti
Při obrácení se na UNIQA získáte 6 výhod:
- Můžete pojistit cokoli: od auta a bytu až po vlastní život.
- Několik variant smlouvy pro různé termíny.
- Pouze v České republice – 144 kanceláří. Snadno najdete pobočku, která je nejblíže vašemu domu. Také se můžete pojistit v dalších 18 evropských zemích.
- Máme možnost registrace online. Nemusíte ani opustit svůj domov. Prostě navštivte webové stránky a kontaktujte podporu zákazníků pro podepsání elektronické smlouvy.
- Společnost existuje od roku 1811. Přežila první a druhou světové války, a to je jeden z výstižných příkladů spolehlivosti a stability.
- Zaměstnanci z podpory zákazníků vám bezplatně poradí a doporučí výhodnou pojistnou smlouvu.
UNIQA pojišťovna kontakt: adresa, stránky v sociálních sítí a číslo horké telefonní uniqa infolinka
Veškeré kontakty společnosti:
- Číslo horké telefonní UNIQA infolinka: +420 483 04 04 04
- Číslo oddělení úrazového pojištění: +420 488 125 125
- Sídlo UNIQA Praha: Evropská 810/136, 160 12 Praha 6
- Hlavní účet pro zaplacení pojistného třídy premium: 1071001005/5500
- Číslo reklamačního oddělení: 225 323 462
- Objednat zpětné volání: uniqa.cz/kontakty/#callback
- E-mail reklamačního oddělení: stiznosti@uniqa.cz
- Stránka na Facebook: facebook.com/uniqa.at
- Twitter účet: twitter.com/uniqagroup
- Instagram účet: instagram.com/uniqa_at
- YouTube kanál: youtube.com/user/UNIQAcz
- LinkedIn účet: linkedin.com/company/uniqa-pojistovna
- Adresy velkých poboček UNIQA Brno: Orlí 482/3, 602 00 Brno-střed-Brno-město; Charvatská 1989/17, 612 00 Brno-Královo Pole; Pražákova 1008/69, 639 00 Brno-střed; Kohoutovická 553/56, 641 00 Brno-Žebětín a další. Podrobnosti na webových stránkách: uniqa.cz/kontakty
- Adresy poboček UNIQA Ostrava: Českobratrská 1403/2, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz и Opavská 805/73, 708 00 Ostrava-Poruba.
UNIQA kontakt: kdy je možné volat na číslo podpory zákazníků a otevírací hodiny UNIQA pobočky
Můžete volat na čísla: +420 483 04 04 04 (podpora zákazníků) a +420 488 125 125 (oddělení úrazového pojištění) od pondělí do pátku od 08:00 do 18:00. V případě úrazu, pokud potřebujete zaplatit pojistnou událost ihned, volejte +420 488 125 125 24 nonstop.
V tabulce najdete otevírací hodiny hlavní pobočky v Praze, pobočky v Brně na adrese: Charvatská 1989/17, 612 00 Brno-Královo Pole a pobočky v Ostravě na adrese: Opavská 805/73, 708 00 Ostrava-Poruba.
Den týdne | Sídlo v Praze | Pobočka v Charvatské 1989/17, 612 00 Brno-Královo Pole | Pobočka v Opavské 805/73, 708 00 Ostrava-Poruba |
Pondělí | 08:00 – 18:00 |
10:00 – 12:00 15:00 – 18:00 |
09:00 – 11:30 12:30 – 16:00 |
Úterý | 08:00 – 18:00 |
10:00 – 12:00 15:00 – 18:00 |
09:00 – 11:30 12:30 – 16:00 |
Středa | 08:00 – 18:00 |
10:00 – 12:00 15:00 – 18:00 |
09:00 – 11:30 12:30 – 16:00 |
Čtvrtek | 08:00 – 18:00 |
10:00 – 12:00 15:00 – 18:00 |
09:00 – 11:30 12:30 – 16:00 |
Pátek | 08:00 – 18:00 | 10:00 – 12:00 |
09:00 – 11:30 12:30 – 16:00 |
Sobota | Zavřeno | Zavřeno | Zavřeno |
Neděle | Zavřeno | Zavřeno | Zavřeno |
Pozor! Otevírací hodiny poboček na jiných adresách a v jiných městech se mohou lišit. Více informací naleznete zde: uniqa.cz/kontakty
Jaké otázky kladou zákazníci při kontaktování společnosti
Shrnuli jsme 25 nejčastěji kladených otázek od zákazníků volajících do pojišťovny UNIQA:
- Jaké dokumenty je potřeba předložit k uzavření pojistné smlouvy?
- Jaké nabízíte smluvní termíny?
- Neobdržel jsem stvrzenku o zaplacení pojistného. Kam se můžu obrátit?
- Jaké jsou požadavky společnosti na použití zaznamenané škody?
- Máte partnerský program?
- Co obsahuje má pojistná smlouva?
- Mohu zrušit smlouvu a uzavřít smlouvu za jiných podmínek?
- Mohu u vás pojistit auto?
- Co je reindexace pojistného?
- Proč potřebuji zdravotní pojištění pro cizince?
- Jaký je rozdíl mezi cestovním a zdravotním pojištěním?
- Jaké typy zdravotního pojištění máte?
- Ve kterých zemích platí vaše zdravotní pojištění?
- Kde mohu získat zdravotní pojištění pro cizince?
- Jaké dokumenty jsou potřebné pro vyřízení zdravotního pojištění?
- Mohu získat zdravotní pojištění přes Internet?
- Máte slevy pro studenty nebo studenty postgraduálního studia?
- Mohu pojistit svého otce v jeho nepřítomnosti?
- Jak se dozvím, kdy musím zaplatit další pojistné?
- Mohu zaplatit kreditní nebo mzdovou kartou?
- Máte slevy v případě dlouhodobé smlouvy?
- Jaké služby jsou součástí pojistné smlouvy?
- Co mám dělat v případě akutní potřeby návštěvy lékaře?
- Ve kterých městech České republiky jsou UNIQA pobočky?
- Kde na webových stránkách najdu UNIQA kontakt?
Doufáme, že tyto otázky vám pomohou zformulovat vaše vlastní pro kontaktování zákaznické podpory.