Vodafone telefon pro vyřešení problém s operátorem. Vodafone linka pracuje nonstop
Potřebujete se poradit s odborníkem? Vodafone zákaznická linka je k Vaším službám
Už od roku 2005 v České Republice působí Vodafone.cz. Společnost už má přes 3 miliony spotřebitelů, pro které se snaží každoročně zlepšovat své služby. Vodafone má řadu výhodpro své zákazníky:
- Rychlá a kvalitní síť
- Mobilní internet pokrývá až 99 procent České Republiky
- Vodafone pobočky naleznete po celé ČR
- Vodafone linka je k dispozici 24 hodin denně
- Můžete se dovolat na Vodafone telefon i ze zahraničí
Dovolejte se na Vodafone telefon i v noci a o víkendu
Vodafone zákaznická linka *77 je určená pro volání z Vašeho mobilního čísla Vodafone. Když ale nemůžete kontaktovat operátora ze svého mobilu – využijte číslo 800 77 00 77. Obě číslapracují nonstop sedm dní v týdnu. Můžete použít Vodafone samoobsluhu nebo se rovnou spojit s operátorem Vodafone.
Jenom rozmýšlíte, zda zvolit Vodafone a ještě nejste zákazníkem této společnosti? Máte několik dotazů, odpovědi na které nejsou na webových stránkách? Zákaznická linka Vodafone 800 77 77 77 pracuje pro Vás nonstop. Operátor s radostí odpoví všechny Vaše dotazy a pomůže najít správné a nejvhodnější řešení pro Vás.
Vodafone operátor poradí, pokud voláte ze zahraničí: Vodafone linka je funkční, i když jste mimo domov
Speciální Vodafone číslo +420 776 977 100 je pro zákazníky, které se nachází v zahraničí, ale potřebují pomoc odborníka. Pokud musíte naléhavě kontaktovat operátora nebo chcete znát ceny v roamingu – využijte Vodafone infolinka číslo +420 776 970 219, které je pro volání z české sim karty. Také můžete volat *77, však této číslo nefunguje ve všech zemích.
Vodafone chat: okamžitá pomoc specialisty online
Pokud jste často u počítače a chcete mluvit s operátorem z pohodlí domova nebo z práce – video chat Vodafone je pro Vás. Pro vyřešení obecných otázek Vodafone chat je k dispozici od pondělí do pátku od 8 do 17 hodin. Chcete-li, aby Vám Vodafone operátor pomohl s nákupem – vyberte si datum a čas hovoru a dostanete na email odkaz, na kterém bude probíhat hovor.
On-line spojení s odborníky
T-mobile je pro Vás i na sociálních sítích. Vyhledejte a navštívte nás na Facebook, Instagram nebo Twitter a mějte přehled o všech aktualitách a akcích. Na YouTube sledujte zajímavá videa s tipy a triky od Veroniky a novými aplikacemi nebo přehlédněte si Vaše oblíbené reklamy od T-mobile:
www.facebook.com/vodafoneCZ |
twitter.com/vodafone_cz |
www.youtube.com/user/vodafoneczech |
www.instagram.com/vodafonecz |
Technická podpora pro Vaše pohodlí
Nedaří se Vám odeslat SMS, nemůžete se připojit na internet, nevíte si rady s nastavením Vašeho smartphonu?
Přečtěte si návody, uvedené na webové stránce T-mobile a nechte si poradit s nastavením SMS a MMS zpráv, internetu, hovory a roamingem! T-mobile linka je k dispozici, když se Váš problém pomocí návodů nevyřeší.
Utvořte si vlastní účet T-mobile
Spravovat svůj účet si můžete samostatně přes službu Můj T-mobile. Přihláste se na webové stránce společnosti nebo si stáhněte aplikaci na svůj mobil. Tak budete mít přehled o svých výdajích, hlídat svůj limit, budete moci splácet své služby on-line. Hlavně, že si svůj účet můžete řídit z pohodlí domova 24 hodin denně.
T-mobile nabízí několik variant přihlášení:
- pomocí SMS – musíte zadat Vaše telefonní číslo
- pomocí hesla – zadejte uživatelské jméno a heslo
- automaticky – připojte se do naší sítě a přihlaste se do Můj T-mobile.
T-mobile: spolupráce se společnostíVám bude vyhovovat
Ještě váháte, zda vybrat T-mobile? Tady máte několik zajímavostí od T-mobile:
- Společnost T-mobile je na trhu od roku 1996
- T-mobile má více 6 milionu mobilních zákazníků
- T-mobile poskytuje nejen mobilní síť, ale i vysokorychlostní internet a TV
- Podle časopisu World Finance jsme byli vyhlášení nejlepším mobilním operátorem ve východní Evropě
- T-mobile infolinka je k dispozici 13 hodin denně, však t-mobile operatorpracuje nonstop pro vyřešení naléhavých potřeb klientů.