VZP kontakt poskytuje podporu klientům. VZP pobočky najdete po celém Česku
Hlavní cíl – zabezpečení kvalitního veřejného zdravotního pojištění
Všeobecná zdravotní pojišťovna České Republiky byla založená ještě v roce 1992 a dnes už má téměř 6 milionů spokojených klientů. VZP má 6 regionálních poboček v Praze, Plzni, Ústí nad Labem, Hradci Králové, Ostravě a Brně, ale přece největšími jsou VZP Praha a VZP Brno. Menší VZP pobočky(klientská pracoviště) jsou po celé České Republice.
VZP Praha: 7 poboček pro pohodlí klientů
V Praze se rozmístily 7 poboček VZP. Na každé pobočce klient může zaplatit kartou nebo využít hotovostní pokladnu. Také všechny filiálky nabízí online objednání na pobočku. Prodejní místa pojišťovny najdete na pobočkách v ulicích Škrétova 490/12 a Na Perštýně 6. Občané se zdravotním postižením můžou využít speciální vchody pro handicapované ve všech pražských pobočkách.
VZP Brno: vyberte si pobočku ze seznamu
V Brně se nachází 3 pobočky:
- Brno-venkov
- Brno-město
- Brno-město, Bohunice
V pondělí a ve středu pobočky pracují od 8 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek – od 8 do 15 hodin. Aby zavolat na pobočky v Brně, využijte VZP číslo informačního centra 952 222 222.
Objednání na VZP pobočky
Každý občan České Republiky má možnost vyhledat nejbližší pobočky VZP, aby marně neztrácet čas na cestu a rychle vyřídit všechny svoje úkoly. Kromě toho se můžete objednat na každou filiálku VZP online na webových stránkách www.vzp.cz.
Aby se objednat na pobočku:
- Vyhledejte na stránce kategorií Kontakty
- Klikněte Objednání na pobočku
- Vyberte si pobočku, která je pro Vás nejvhodnější
- Stiskněte tlačítko Objednat on-line
- Vyberte vyřizované agendy, datum a čas, zadejte jméno a příjmení.
VZP infolinka: VZP kontakt pro nejrychlejší komunikaci
Telefonní linka 952 222 222 slouží všem, kdo má dotazy ohledně veřejného zdravotního pojištění. VZP infolinka je k dispozici v pracovní dny od 8 do 18 hodin. Tato linka informačního centra je jediná pro všechny pobočky České Republiky.
Obraťte se on-line
Nemáte rádi telefonování? Možná se Vám podaří vyřešit svůj problém on-line! Zadejte požadovaný Vámi výraz nebo najděte svojí otázku mezi nejčastěji hledanými. Odpovědi na dotazy jsou smysluplné a srozumitelné pro zákazníky. Když ale řešení svého problému zde nenajdete – kontaktujte odborníka VZP telefonicky nebo osobně na kterékoli pobočce.
Všeobecná zdravotní pojišťovna drží krok s časem, proto hodně věcí si klient může vyřídit z domova. Na stránkách www.vzp.cz najdete většinu formulářů, které si můžete stáhnout a vyplnit doma, a už potom se s tím obrátit na pobočky nebo využít jiné VZP kontakty. Své dotazy také můžete zasílat na emailovou adresu info@vzp.cz, a pro písemnou korespondenci použijte adresu nejbližší pobočky ve Vašem kraji.
Využijte aplikace VZP pro přehled svého účtu z domova
Všeobecná zdravotní pojišťovna České Republiky připravila pro své klienty velmi užitečné aplikace. Moje VZP slouží klientům pro přehled svých plateb a vykázané péče. VZP Point je aplikací, kterou používají poskytovatelé zdravotních služeb, zdravotní pojišťovny, soudní exekutory a zaměstnavatelé aby získat informaci z informačního systému a doručit dokumenty.
Pro použití aplikací potřebujete stolní počítač, tablet nebo mobilní telefon. Zaregistrovat se do vybrané Vámi aplikace můžete online (vyhledejte online formulář pro registraci na webových stránkách a zadejte své údaje) nebo navštivte kteroukoli pobočku VZP. Zvolte si nejpohodlnější variantu registrace a používejte aplikace VZP s potěšením, aniž byste se museli osobně obrátit na pobočku.
Příklady řešení životních situací
Na stránkách VZP najdete popisy různých životních situací a návody pro jejích řešení. Využijte tuto kategorii pokud potřebujete:
- Změnit zdravotní pojišťovnu
- Oznámit změny zdravotní pojišťovně
- Vybrat lékaře
- Doplácet za léky nebo zdravotnické prostředky
- Přihlásit ke zdravotnímu pojištění novorozence
Pokud Vaše situace tady popsána není, využijte jiný VZP kontakt nebo navštivte nejbližší VZP pobočky.
Dobrý den, přeji vám všem úspěšný rok 2019. Chtěla bych se zeptat, když jsem osoba bez zdanitelných příjmů, zdravotní pojištění si platím sama trvalým příkazem ke každému 1. v měsíci. Platba tedy odešla a teď jsem zjistila, že se výše pojistného změnila z částky 1647,- Kč na 1.803,- Kč. Poraďte, prosím, jakým způsobem mohu vyrovnat rozdíl, zda mám doposlat, nebo zaplatit v hotovosti na přepážce VZP. Děkuji za odpověď.
Fačkovcová