Zkuste službu Klientská zóna – Česká pojišťovna kontakt je teď ještě pohodlnější
Česká pojišťovna kontakt zajistí klientovi kvalitní podporu
Česká pojišťovna už mnoho let nabízí klientům kvalitní neživotní a životní pojištění. Odborníci pojišťovny pracují s téměř 7 miliony pojistných smluv. Malé, velké a střední klienti dostávají hodnotné služby v oblasti podnikatelských a průmyslových rizik. Novou vychytávkou pro klienty je služba klientská zóna Česká pojišťovna, která pomáhá kontrolovat své smlouvy.
Česká pojišťovna provozuje kolem 4500 obchodních míst, aby každý klient mohl obdržet pomoc a odbornou poradu. Na pobočkách se o spokojenost klientů starají téměř 4000 zaměstnanců a více než 5000 obchodních zástupců. Pro pohodlí klientů má Česká pojišťovna kontakt, který dává možnost spojit se s odborníkem 24 hodiny každý den (dokonce i ve státní svátky a o víkendu).
Kromě toho, Česká pojišťovna dává možnost využít jiné kontakty: Česká pojišťovna klientský portál, on-line formulář, poštovní adresa, objednání zpětného volání, on-line oznámení škody nebo škodné události.
Hledáte telefonický kontakt na Českou pojišťovnu?
Nejen Česká pojišťovna klientská zóna zajišťuje podporu klientům. Operátoři infolinky 241 114 114 jsou k dispozici nonstop každý den v týdnu. Česká pojišťovna infolinka bývá nejméně zatížena mezi 11 a 15 hodinami. Klienti však musí vědět, že operátoři sdělují informace o smlouvách jenom pojistníkům nebo pojištěným.
Klienti také můžou použít hlasového průvodce pro:
- Hlášení škody nebo události
- Využití asistenční služby pojišťovny
- Obdržení odpovědí na dotazy ke smlouvě a platbám nebo dotazy k nahlášené škodě
- Sjednání pojištění Můj život
Klientská zóna: Česká pojišťovna spustila novou aplikaci
Pokud nemáte čas, aby pořád volat nebo chodit do poboček České pojišťovny – vyzkoušejte novou užitečnou aplikaci Klientská zóna. Aplikace nabízí možnost mít přehled o svém účtu 24 hodin denně kdykoliv a kdekoliv chcete. Do klientské zóny se může přihlásit každý klient České pojišťovny, který má sjednanou smlouvu na rodné číslo, proto firemní klienti tuto službu používat nemůžou.
Pomocí klientské zóny každý klient může:
- Jednoduše aktualizovat své osobní a kontaktní údaje
- Sjednávat schůzky na pobočce on-line
- Přehlížet platnost smluv, četnost a výši placení pojistného
- Jednoduše a rychle oznamovat škodu a přehlížet stav jejího řešení
- Uhrazovat pojistné platební kartou
- Nahlížet na vybrané dokumenty.
Česká pojišťovna klientská zóna: jak se přihlásit?
Aby se přihlásit do České pojišťovny klient musí provést uvedené kroky:
- Jděte na stránku Klientské zóny https://kz.ceskapojistovna.cz
- Využijte své rodné číslo a číslo mobilního telefonu nebo číslo jedné ze svých pojistných smluv a datum narození aby se přihlásit
- Natiskněte Aktivace on-line
- Užívejte si pohodlného používání
Místo aktivace on-line si klient může vyžádat Aktivační list s přihlašovacími údaji na infolince, na vybrané pobočce České pojišťovny nebo po jednorázovém přihlášení do klientské zóny.
Česká pojišťovna: pobočky jsou po celé České Republice
Pro pohodlí na webové stránce České pojišťovny si každý klient může vyhledat nejbližší pobočku na mapě nebo pomocí zadání svého města nebo ulice do vyhledávacího pole (například Česká pojišťovna Brno).
Provozuje Česká pojišťovna pobočky 2 druhů:
- Pobočky České pojišťovny – klientský servis od pracovníků a obchodních poradců pojišťovny. Pobočky můžete navštívit kdykoliv v pracovní dobu bez objednání, využít systém rezervace v Klientské zóně nebo se objednat telefonicky.
- Poradci České pojišťovny – odborníci, kteří jsou k dispozici kdy chcete a kde chcete. Poradci jsou vyškoleni podle potřeb klientů, proto pro obdržení nejkvalitnější konzultace zvolte poradce podle svých potřeb: běžné pojištění občanů, finanční poradenství, pojištění pro firmu a zaměstnance, hypoteční poradenství.
Česká pojišťovna Brno
V Brně a okolí pracují 29 poradců České pojišťovny a taky fungují 24 pobočky pro klienty. Provozní dobu, telefonní čísla a elektronické adresy poboček najdete na www.ceskapojistovna.cz. Po kliknutí na vybranou pobočku se zobrazí kontaktní osoba, všechny služby, které nabízí pobočka, jiné důležité informace.
Česká pojišťovna na sociálních sítích
Pokud vám nevyhovuje klientská zóna, Česká pojišťovna kontakt je pro klienty i na sociálních sítích. Vyhledejte a navštivte pojišťovnu na Facebook nebo Twitter a mějte přehled o všech aktualitách a akcích. Na YouTube sledujte zajímavá videa s tipy a triky nebo přehlédněte si Vaše oblíbené reklamy od České pojišťovny:
https://www.facebook.com/ceskapojistovna